BR 18.4 buvo sukurtas J. A. Maffei dirbtuvėse Miunchene, 1908 metų Liepos 16 dieną. Tuo metu šis lokomotyvas buvo aprūpintas didžiausiu kada nors šio gamintojo surinktu varikliu, bei iki šių dienų laikomas gražiausiu lokomotyvų Vokietijos geležinkeliuose. S 3/6 puikiai atlaikė ilgos distancijos kelionę iš Hamburgo į Miuncheną 1951 metais, tempdamas net 150 tonų krovinį net 180 kilometrų, sustodamas tik vieną kartą pasipildyti vandens. „S“ reiškia „Schnellzuglocomotiven“ – ilgoms distancijoms pritaikytas lokomotyvas, o 3/6 – tai varomųjų ašių kiekis lyginant su visų ašių skaičiumi. Šie lokomotyvai pagrinde buvo naudojami ilgų distancijų linijose Bravarijoje, taip pat jie tempė tokius garsius traukinius kaip „Orient Express“, „Rheingold“, „Ostend-Vienna Express“ ir „Paris-Carlsbad-_ragua Express“. Šio lokomotyvo istorijoje buvo daug skirtingų variancijų, pagrinde dėl kabinos, katilo ir variklio mechanizmų.